
Tot ceea ce ar trebui să conțină website-ul tău (dacă vrei să te ajute să poți vinde)

















































































Tot ceea ce ar trebui să conțină website-ul tău (dacă vrei să te ajute să poți vinde)















"Hero"-ul:
…sau banner-ul principal. Un hero e azi mult mai elegant decât un slider însă asta te și forțează cumva să „spui” întreaga poveste a business-ului într-o imagine și câteva cuvinte. Fă-le astfel memorabile și pleacă dacă poți de la a oferi o soluție la întrebarea „de ce ești aici?”. O soluție întreagă, nu doar un răspuns.
Diferențiatorii:
Concret, ce ne face diferiți? Ce ne face speciali? Cu ce suntem noi unici? După ce stăm și cugetăm, e imperativ să găsim măcar 2-3 astfel de diferențiatori, pe care să-i poziționăm imediat sub Hero. Recomand să folosești pictograme și un micro text simpatic, scris în tonul vocii afacerii.
Evidențierea produselor vedetă:
…Nu kilometric, nu fără un scop anume ci mizând pe soluția pe care aceste produse o oferă. Concret, în puține cuvinte și un carusel de produse, încearcă să evidențiezi motivele pentru care o astfel de investiție merită. Și merită chiar azi.
”𝗛𝗲𝗿𝗼”-𝘂𝗹:
…sau banner-ul principal. Un hero e azi mult mai elegant decât un slider însă asta te și forțează cumva să „spui” întreaga poveste a business-ului într-o imagine și câteva cuvinte. Fă-le astfel memorabile și pleacă dacă poți de la a oferi o soluție la întrebarea „de ce ești aici?”. O soluție întreagă, nu doar un răspuns.
Diferențiatorii:
Concret, ce ne face diferiți? Ce ne face speciali? Cu ce suntem noi unici? După ce stăm și cugetăm, e imperativ să găsim măcar 2-3 astfel de diferențiatori, pe care să-i poziționăm imediat sub Hero. Recomand să folosești pictograme și un micro text simpatic, scris în tonul vocii afacerii.
Evidențierea produselor vedetă:
…Nu kilometric, nu fără un scop anume ci mizând pe soluția pe care aceste produse o oferă. Concret, în puține cuvinte și un carusel de produse, încearcă să evidențiezi motivele pentru care o astfel de investiție merită. Și merită chiar azi.
𝗣𝗼𝘃𝗲𝘀𝘁𝗲𝗮 𝘃𝗼𝗮𝘀𝘁𝗿ă, 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝘀𝗰𝘂𝗿𝘁:
Există o pagină dedicată acesteia, firește, însă homepage-ul reprezintă la rândul său un loc bun pentru a insera un mic ”teaser”, menit nu doar să introduce potențialul client în poveste cât mai ales să-i arate că se află unde trebuie: într-un loc blând, empatic, construit de oameni care-s aici să-l ajute. Mereu. Personal, găsesc încadrarea acestui paragraf între două imagini cu adevărat „mișto” drept cea mai practică.


𝗧𝗲𝘀𝘁𝗶𝗺𝗼𝗻𝗶𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲:
Vânzarea ține în general de 3 elemente: câștigarea încrederii; schimbarea obiceiurilor anterioare de consum ale potențialilor clienți și abilitatea de a-i face să te prioritizeze – în general în acest pas intrând oferta ta. Testimonialele te pot ajuta astfel să îndeplinești măcar 2 dintre aceste 3 condiții. Un format prietenos și inutitiv poate include cele 5 steluțe (cu pictograme), sub ele textul integral iar dedesubt numele persoanei. În homepage mai departe, un slider în acest sens poate funcționa foarte bine, prioritizând aici testimonialele acelea cu adevărat speciale.









𝗣𝗮𝗴𝗶𝗻𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝘀:


𝗧𝗲𝘅𝘁𝘂𝗹 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝘁𝗶𝘃:














































